Η Ε.Ν.Ε. ως οργανωτικός φορέας προκηρύσσει ανοικτό διαγωνισμό, για την επιλογή οργανωτικού γραφείου, που θα αναλάβει την οργάνωση και διαχείριση συγκεκριμένων λειτουργιών του 5ου Πανελλήνιου & 4ου Πανευρωπαϊκού Επιστημονικού και Επαγγελματικού Νοσηλευτικού Συνεδρίου που θα γίνει στην Κέρκυρα το έτος 2012.
Για την διενέργεια του διαγωνισμού έχει συσταθεί από το ΔΣ της ΕΝΕ ειδική προς τούτο Επιτροπή Αξιολόγησης.
Α. Τα βασικά δεδομένα του Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ε.Ν.Ε. είναι:
Διάρκεια: Τέσσερις (4) ημέρες (3 διανυκτερεύσεις)
Χρόνος διεξαγωγής : Μεταξύ 5 και 31 Μαΐου.
Τόπος διεξαγωγής : Κέρκυρα
Συνεδριακοί χώροι : Μία αίθουσα 800 ατόμων με οπτικοακουστική κάλυψη
Τρεις αίθουσες των 150 – 200 ατόμων και μια αίθουσα χωρητικότητας μέχρι 100 άτομα
Εκθεσιακός χώρος για γραμματεία, έκθεση, ανάρτηση posters και διάθεση καφέ στα διαλλείματα
Υπολογιζόμενος αριθμός συνέδρων : 4000
Υπολογιζόμενος αριθμός υποβαλλόμενων περιλήψεων : 700-800
Οικονομική διαχείριση : Από το οργανωτικό γραφείο
Β. Αιτούμενες υπηρεσίες από το οργανωτικό γραφείο
- 1. Διαχείριση γραμματείας
I. Σχεδιασμός λογότυπου, επιστολόχαρτων, φακέλων, αφίσας, 1ης – 2ης ανακοίνωσης, δελτίου συμμετοχής, εντύπου υποβολής περιλήψεων, προκαταρτικού προγράμματος (ηλεκτρονική μορφή), τελικού προγράμματος (έντυπη μορφή), πρακτικών εκπαιδευτικών σεμιναρίων – φροντιστηρίων, CD περιλήψεων, προσκλήσεων τελετής έναρξης και επίσημου δείπνου, πιστοποιητικών παρακολούθησης, κονκάρδων – ταυτοτήτων συνέδρων και εκθετών.
II. Συσκευασία και ταχυδρόμηση 500 περίπου φακέλων 1ης – 2ης ανακοίνωσης.
III. Αφισοκόλληση στα Νοσοκομεία της χώρας.
IV. Κατασκευή και τοποθέτηση BANNERS και λαβάρων του Συνεδρίου στον συνεδριακό χώρο.
V. Τοποθέτηση υλικού στη τσάντα του Συνεδρίου.
VI. Πλήρης ανάληψη της αλληλογραφίας του Συνεδρίου συμπεριλαμβανομένων ταχυδρομικών εξόδων, τηλεφωνικών επικοινωνιών, fax, e – mails, κλπ.
- 2. Διαχείριση περιλήψεων
I. Υποδοχή περιλήψεων σε ηλεκτρονική μορφή
II. Ηλεκτρονική διαχείριση
III. Αποστολή – παραλαβή περιλήψεων προς και από τους κριτές
IV. Πλήρης κάλυψη της αλληλογραφίας από και προς τους συγγραφείς
V. Παράδοση όλων των περιλήψεων που θα ανακοινωθούν σε ηλεκτρονική μορφή, στην Ε.Ν.Ε.
VI. Ηλεκτρονική επικοινωνία μεταξύ κριτών και συγγραφέων.
VII. Έλεγχος των περιλήψεων και δημιουργία του τελικού προγράμματος σε συνεργασία με την επιστημονική επιτροπή.
- 3. Γραμματεία κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου
I. Διεύθυνση Συνεδρίου
II. Τμήματα προεγγραφών, επί τόπου εγγραφών, προσκεκλημένων ομιλητών, χορηγών – εκθετών, τουριστικών υπηρεσιών
III. Ταμείο
IV. Αποθήκη
V. Έλεγχος εισόδου στις αίθουσες του συνεδρίου
VI. Σήμανση συνεδριακού χώρου
VII. Κατάλληλη προετοιμασία των συνεδριακών αιθουσών (νερό, διακόσμηση, ονόματα προέδρων/ομιλητών, κλπ)
VIII. Διάθεση ατόμων για τις εκτός Συνεδριακού Κέντρου εκδηλώσεις (επίσημο δείπνο, τελετή έναρξης).
- 4. Οπτικοακουστικά μέσα
Πλήρες οπτικοακουστική κάλυψη αιθουσών αντίστοιχα με :
I. Ένα τεχνικό ανά αίθουσα
II. Data – projector, desktop και laptop computers για προβολή : power point, DVD, Video
III. Laser pointer
IV. Μικροφωνική εγκατάσταση με ένα μικρόφωνο αναλογίου, πέντε επιτραπέζια και δύο φορητά μικρόφωνα
V. Ενισχυτής ήχου και κατάλληλο αριθμό ηχείων
VI. Γραφείο υποδοχής προβολών με κατάλληλη υποδομή.
VII. Καμπίνες μεταφραστών – μεταφραστές για την αγγλική γλώσσα (σε μια αίθουσα).
- 5. Έκθεση φαρμακευτικών εταιριών και έκθεση posters
I. Πλήρης αποτύπωση του χώρου της έκθεσης σε χώρους δύο κατηγοριών και του χώρου τοποθέτησης posters
II. Μελέτη και εγκατάσταση της ηλεκτρομηχανολογικής υποδομής του εκθεσιακού χώρου
III. Κατασκευή εκθεσιακών χώρων για τους εκθέτες που θα το ζητήσουν
IV. Ενοικίαση, εγκατάσταση panels διπλής όψης για 100 posters ημερησίως, ηλεκτρομηχανολογική υποδομή του χώρου έκθεσης των posters και υλικά ανάρτησής τους από τους συγγραφείς.
- 6. Ταξιδιωτική και τουριστική κάλυψη
I. Αποκλειστική ανάληψη της ξενοδοχειακής κάλυψης των συνέδρων (από όσους ζητηθεί).
II. Αποκλειστική ανάληψη της δωρεάν μεταφοράς και ξενοδοχειακής κάλυψης 10 επίτιμων καλεσμένων εσωτερικού και 5-7 καλεσμένων εξωτερικού.
Γ. Επιλογή αναδόχων για τις υπηρεσίες που δεν περιλαμβάνονται στην παράγραφο «Β».
Η Ε.Ν.Ε. θα ορίσει δια της Οργανωτικής Επιτροπής τους αναδόχους των διαφόρων λειτουργιών που δεν περιλαμβάνονται στην παράγραφο Β (τυπογραφείο, καλλιτεχνικό πρόγραμμα, τσάντες, Catering κτλ), με δυνατότητα συμμετοχής στην υποβολή προσφορών ανάδειξης αναδόχων και του οργανωτικού γραφείου.
Δ. Στοιχεία που πρέπει να περιλαμβάνει η υποβαλλόμενη προσφορά – απαιτούμενα προσόντα
Στην προσφορά κάθε ενδιαφερόμενου Οργανωτικού Γραφείου θα πρέπει να συμπληρωθούν υποχρεωτικά τα παρακάτω:
- 1. Παρεχόμενες υπηρεσίες
Πλήρης και αναλυτική περιγραφή των παρεχόμενων υπηρεσιών
- 2. Οικονομική προσφορά
Πρόκειται για την απαιτούμενη αμοιβή για τις αιτούμενες υπηρεσίες της παραγράφου Β, η οποία αποτυπώνεται υποχρεωτικά στο νόμισμα του ΕΥΡΩ.
Στην αμοιβή περιλαμβάνονται οι τυχόν υπέρ τρίτων κρατήσεις, ως και κάθε άλλη επιβάρυνση, πλην του ΦΠΑ.
Εφόσον από την προσφορά δεν προκύπτει με απόλυτη σαφήνεια η προσφερόμενη τιμή – προτεινόμενη αμοιβή, η προσφορά απορρίπτεται ως απαράδεκτη. Ομοίως προσφορά που θέτει όρο δυνατότητας αναπροσαρμογής της αμοιβής απορρίπτεται ως απαράδεκτη.
- 3. Εμπειρία και υποδομή του Οργανωτικού Γραφείου
- Να είναι πιστοποιημένη με ISO στον τομέα παροχής υπηρεσιών
- Να είναι γραφείο-μέλος της ΙΑΤΑ
- Να έχει άδεια Γραφείου Γενικού Τουρισμού από τον ΕΟΤ
- Να έχει αναλάβει αποδεδειγμένα την διοργάνωση τουλάχιστον πέντε εκδηλώσεων με περισσότερες από 3000 συμμετοχές τα τελευταία 5 έτη.
- Να φέρει συστατικές επιστολές από φορείς του χώρου της υγείας που έχουν συνεργαστεί στο κομμάτι των συνεδρίων
- Να παρέχει ασφαλιστική κάλυψη στους συμμετέχοντες με τουλάχιστον δύο υπηρεσίες (διαμονή και εισιτήριο)
- 4. Εγγυήσεις
Κάθε προσφορά θα πρέπει να συνοδεύεται από υπεύθυνη δήλωση στην οποία ο υποψήφιος να δεσμεύεται ότι :
- Οι τελικές τιμές δεν θα υπερβούν τις μέγιστες τιμές δωματίων στα αναφερόμενα ξενοδοχεία της Κέρκυρας που θα αναφέρονται στην υποβαλλόμενη προσφορά και
- Θα υπογράψει συμφωνητικό με την ΕΝΕ για την αποδοχή των εκατέρωθεν υποχρεώσεων και δικαιωμάτων (με σύμφωνες γνώμες νομικών συμβούλων αμφοτέρων των πλευρών).
Επιπλέον για την υπογραφή της σύμβασης απαιτείται εγγυητική επιστολή του επιλεγέντος υποψηφίου για ποσό που αντιστοιχεί στο 5% της συνολικής προϋπολογισθείσας δαπάνης, που εκδίδεται από πιστωτικό ίδρυμα που λειτουργεί στην Ελλάδα. Η ισχύς της εγγυητικής επιστολής πρέπει να λήγει μετά την λήξη του συνεδρίου της ΕΝΕ.
Όλοι οι όροι που θέτει η ΕΝΕ στην παρούσα προκήρυξη είναι ουσιώδεις και θα συμπεριληφθούν στην τελική σύμβαση που θα υπογραφεί μεταξύ της ΕΝΕ και του επιλεγέντος υποψηφίου. Η συμμετοχή παντός υποψηφίου στην εν λόγω διαδικασία σημαίνει απόλυτη αποδοχή των όρων της παρούσας.
Προσφορές που είναι αόριστες ή ανεπίδεκτες εκτίμησης ή είναι υπό αίρεση ή παρουσιάζουν απόκλιση από τους όρους της παρούσας απορρίπτονται ως απαράδεκτες.
Ε. Υποβολή προσφορών
Η υποβολή των προσφορών θα πρέπει να γίνει από τη δημοσίευση του παρόντος στην ιστοσελίδα της ΕΝΕ, μέχρι και την Τρίτη 30/08/2011 έως 13:00 στην Γραμματεία της ΕΝΕ, οδός Βασ. Σοφίας 47, Αθήνα. Επιτρέπεται και η ταχυδρομική υποβολή προσφοράς, οπότε το εμπρόθεσμο κρίνεται με βάση την σφραγίδα του ταχυδρομείου.
Η χρονική ισχύς εκάστης προσφοράς είναι τουλάχιστον τριάντα (30) ημέρες από την εκπνοή της προθεσμίας για την υποβολή της. Προσφορά που ορίζει χρόνο ισχύος μικρότερο των τριάντα (30) ημερών απορρίπτεται ως απαράδεκτη.
Ο φάκελος της προσφοράς θα πρέπει να είναι σφραγισμένος και να περιέχει τα απαιτούμενα δεδομένα σε πέντε (5) αντίγραφα. Η οικονομική προσφορά για τις απαιτούμενες υπηρεσίες θα πρέπει να βρίσκεται σε ξεχωριστό σφραγισμένο φάκελο εντός του φακέλου της προσφοράς.
Οι υποβληθείσες προσφορές θα αποσφραγιστούν την Δευτέρα 05/09/ 2011 και ώρα 12η μεσημβρινή, από την αρμόδια τριμελή επιτροπή αξιολόγησης στα γραφεία της Ε.Ν.Ε. Αρχικώς αποσφραγίζεται ο φάκελος της τεχνικής προσφοράς, μονογράφονται δε και σφραγίζονται όλα τα δικαιολογητικά και λοιπά στοιχεία κατά φύλλο από την επιτροπή αξιολόγησης. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και για την οικονομική προσφορά.
Εν συνεχεία η επιτροπή καταχωρεί τις υποβληθείσες προσφορές σε πρακτικό που υπογράφεται και σφραγίζεται.
ΣΤ. Αξιολόγηση προσφορών
Η τελική επιλογή του Οργανωτικού Γραφείου θα γίνει βάσει της αξιολόγησης των προσφορών, από την αρμόδια τριμελή επιτροπή της ΕΝΕ και θα εγκριθεί από το Δ.Σ. της ΕΝΕ, λαμβανομένων υπόψη όλων των ποιοτικών και οικονομικών κριτηρίων, στην κατεύθυνση της ευδόκιμης διεξαγωγής του εν λόγω συνεδρίου.
Για την ανάδειξη της συμφερότερης προσφοράς λαμβάνονται υπόψη ιδίως : η τιμή, οι όροι πληρωμής, οι συστάσεις του γραφείου από φορείς του χώρου της υγείας, η ποιότητα των υλικών που θα χρησιμοποιηθούν, τα καινοτόμα προγράμματα αναφορικά με τη διαχείριση των περιλήψεων των εργασιών, το στελεχιακό δυναμικό που θα διατεθεί για τη διεκπεραίωση των εργασιών του συνεδρίου, η λειτουργικότητα του εξοπλισμού και η εγγύηση καλής λειτουργίας του.
Στον υποψήφιο που θα επιλεγεί αποστέλλεται σχετική ανακοίνωση, όπου μνημονεύεται η προθεσμία υπογραφής της σύμβασης. Από της κοινοποίησης της ανωτέρω ανακοίνωσης ο επιλεγείς υποψήφιος υποχρεούται να προσέλθει για την υπογραφή της σύμβασης εντός δέκα (10) ημερών, προσκομίζοντας την προβλεπόμενη εγγύηση καλής εκτέλεσης αυτής, διαφορετικά κηρύσσεται έκπτωτος.
Ζ. Ενστάσεις
Κατά των πράξεων της επιτροπής αξιολόγησης επιτρέπεται ένσταση, που υποβάλλεται εγγράφως εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία έκδοσης κάθε πράξης. Οι ενστάσεις δεν επιφέρουν αναβολή ή διακοπή της διαδικασίας, αλλά εξετάζονται μετά το στάδιο της αξιολόγησης των προσφορών από το ΔΣ της ΕΝΕ, ύστερα από σχετική γνωμοδότηση της επιτροπής αξιολόγησης.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
Δ. ΣΚΟΥΤΕΛΗΣ Α. ΔΑΓΛΑΣ